اخبار ورزشی
اخبار ورزشی
اخبار ورزشی
ليونل مسي سيصدمين گل خود در ليگ اسپانيا را شنبه شب در جريان پيروزي 2 بر يک مقابل گرانادا براي بارسلونا به ثمر رساند. مسي 2 بار براي آبي‌اناري‌ها گلزني کرد تا کاتالان‌ها هر 3 امتياز را مقابل حريف به دست آورند.

در حالي که اتلتيکو مادريد به پيروزي 3 بر صفر مقابل وايادوليد دست يافت تا اختلاف 12 امتيازي با صدر دست نخورده باقي بماند.

رئال مادريد هم در اين هفته با نتيجه 2 بر صفر مقابل وايکانو به برتري رسيد.

تيم منتخب هفته بيست و چهارم لاليگا به شرح زير اعلام مي‌شود:

دروازه‌بان:

ويلي کابايرو (مالاگا)

دروازه‌بان 31 ساله در تمام فصل در ترکيب اصلي تيم حضور داشت اما با عملکردي که شنبه شب مقابل بيلبائو داشت، مي‌تواند به عنوان دروازه‌بان منتخب لاليگا در هفته بيست و چهارم انتخاب شود. دروازه‌بان آرژانتيني در اين فصل يکي از بهترين سنگربان‌هاي لاليگا بود. او با يک بازي خوب و مهار چندين موقعيت خطرناک از سوي اوبافمي در اين هفته بار ديگر اين ادعا را تأييد کرد.

مدافعان:

فدريکو فرناندز (ختافه)

بازيکن 23 ساله در پيروزي 3 بر يک تيمش مقابل سلتاويگو در روز شنبه عملکرد خوبي داشت. فرناندز گل سوم و تعيين کننده تيمش را به ثمر رساند در حالي که توانايي‌هاي وي در خط دفاعي تيم را تحت تأثير قرار داد.

ديگو لوگانو (مالاگا)

بازيکن اروگوئه‌اي در پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل بيلبائو در اوج آمادگي خود بود. مالاگا تحت فشار بود به ويژه در نيمه دوم اما مدافع باتجربه مالاگا خونسرد بود و توانايي‌هايش را براي خنثي کردن تهديدهاي حريف به کار بست.

ديگو ماينز (گرانادا)

مدافع 30 ساله، ستاره خط دفاعي گرانادا بود که نزديک بود براي تيمش يک امتياز شيرين مقابل بارسلونا به دست آورد. متأسفانه گرانادا نتوانست از اين موقعيت استفاده کند و عملکرد بازيکن اسپانيايي که در طول اين مسابقه فوق‌العاده کار کرد، امتيازي را براي تيم به ارمغان نياورد.

ريکاردو کاستا (والنسيا)

در جريان پيروزي 2 بر صفر والنسيا مقابل مايورکا هنگامي که تيم به يک مدافع با تجربه نياز داشت، او جلو آمد و با يک ضربه سر توپ را به قعر دروازه حريف فرستاد. همچنين او هنگامي که تيم در نيمه دوم تحت فشار بود با خونسردي به بازي ادامه داد.

هافبک‌ها:

گري مدل (سويا)

بازيکن 25 ساله به خاطر مهارت‌هايش در گلزني شناخته شده نيست اما در جريان پيروزي 3 بر يک سويا مقابل دپورتيوو در روز جمعه دو بار براي تيمش گلزني کرد. به هر حال اين تنها گل‌هاي وي نبود که باعث شد در اين بازي عملکردي فوق‌العاده داشته باشد، بازيکن شيليايي در طول 90 دقيقه بازيکن بسيار باانگيزه‌اي بود.

ميشل اسين (رئال مادريد)

بازيکن غنايي رئال مادريد در پيروزي 2 بر صفر سفيدپوشان مقابل وايکانو عملکرد خوبي از خود به نمايش گذاشت. هافبک قرضي رئال مادريد که از چلسي به اين تيم آمده در خط مياني تيم به خوبي پا به توپ مي‌شد و مهارت‌هايش را در بازي با توپ به نمايش مي‌گذاشت. او مطمئنا يکي از ستاره‌ها در ميان شاگردان مورينيو بود.

کاکا (رئال مادريد)

هافبک برزيلي در اين فصل فرصت چنداني براي حضور در ترکيب اصلي تيمش نداشت اما نبايد فراموش کرد که او روزي بهترين بازيکن جهان شده است. سرعت انفجاري کاکا را ديگر نمي‌بينيم اما کارهاي وي به همراه قدرت ذهنش همچنان بدون تغيير باقي مانده است. او با اين عملکرد هنوز هم يکي از بهترين‌ها است.

اوديون ايگالو (گرانادا)

بازيکن 23 ساله شنبه شب آمادگي خوبي داشت و در شکست 2 بر يک مقابل بارسلونا اولين گل بازي را به ثمر رساند. حتي هنگامي که گرانادا در نيمه دوم تحت فشار بود، قدرت و سرعت هافبک نيجريه‌اي تهديدي براي کاتالان‌ها به شمار مي‌آمد. عملکرد وي در اين بازي شايد توجه تيم‌هاي زيادي را جلب کرده باشد.

مهاجمان:

ليونل مسي (بارسلونا)

چه طور مي‌شود ستاره آرژانتيني را از فهرست برترين‌هاي هفته حذف کرد. مسي مقابل گرانادا دو بار گلزني کرد تا تيمش بازي يک بر صفر باخته را 2 بر يک به سود خود به پايان برساند. اين نه تنها چهاردهمين بازي متوالي در ليگ بود که مسي در آن گلزني مي‌کرد بلکه او توانست سيصد و يکمين گل خود را در ليگ براي باشگاهش به ثمر برساند. او فوق‌العاده بود.

رادامل فالکائو (اتلتيکو مادريد)

اين شايد بهترين عملکرد مهاجم کلمبيايي نبود اما گل اول تيمش را در برتري 3 بر صفر مقابل رئال وايادوليد به ثمر رساند. وي همچنين با سرعت و حضور فيزيکي‌اش نگراني زيادي براي خط دفاعي حريف به وجود آورد.

 


نظرات شما عزیزان:

hamidminaii
ساعت19:43---1 اسفند 1391
سلام وب خوبی داری خسته نباشی کارت عالی ,
اگه تونستی به منم یه سر بزن
منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, توسط ارشیا وکیل زاده

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ